rua atabasca - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Karin en Karel - WaarBenJij.nu rua atabasca - Reisverslag uit São Paulo, Brazilië van Karin en Karel - WaarBenJij.nu

rua atabasca

Door: Karel

Blijf op de hoogte en volg Karin en Karel

12 Januari 2015 | Brazilië, São Paulo

Langs ons oude huis geweest. Rua Atabasca. De taxi chauffeur wist het zonder nadenken of opzoeken terwijl het toch maar een heel kort straatje is met slechts enkele huizen. Tomtoms daar doen de taxi chauffeurs niet aan hier, ze weten het en anders stoppen ze een paar keer om snel de weg te vragen. Op google maps dacht ik al te zien dat het huis vervangen is door een ander huis en dat is inderdaad het geval. Ons oude huisnummer 100 is ook weg, er staat 101 op de poort. Er zat een man op het dak en ik vroeg of ik even binnen de poort mocht kijken maar dat kon echt niet. Veiligheid.... Taxi chauffeur legde uit dat Morumbi wel een mooie wijk is maar dat er heel veel criminaliteit is omdat ook de grootste favela van Sao Paulo in Murumbi ligt. Bijgaand foto, waar je weinig ziet van het huis.

• 12 Januari 2015 - 21:26

Tjeerd:

He die Karel & Karen,
    Leuk om dit verslagje te lezen.
    Jullie zijn wel van de regen in de drup beland, we zagen ondergelopen straten in SP.
    Ik hoop dat jullie een fantastische reis hebben en dat er toch veel dingen zijn zoals we ons dat herinneren.
    Heel veel plezier,
    embracao